Assetto corsa пак машин

Лучшие моды для Assetto Corsa

В этой статье мы собрали лучшие, на наш взгляд, бесплатные моды для Assetto Corsa. Это пять модов с машинами и пять новых треков, но некоторые из них – это пакеты, так что машин вы получите даже больше.

Конечно, мы прежде всего сосредоточились на качестве, а не на количестве, но не забывайте, что эти модификации бесплатные, и не предъявляйте к ним излишне строгих требований. Все любят разные машины и трассы, так что возможно, эти моды придутся по душе не каждому. Кто-то любит машины GT3, другой без ума от машин DTM 1992 года – все мы знаем, как это бывает. Но в любом случае мы надеемся, что хотя бы пару модов вы скачаете, а значит, статья писалась не зря. Итак, приступим!

5 лучших модов с машинами

NFS Tournament Class A Pack

В этом пакете две машины, Ferrari 512 Testa Rossa и Lamborghini Diablo VT. Они должны были быть в игре сразу – это культовые болиды, известные каждому фанату ретро-суперкаров. Авторы мода (Альберто Даниэль Руссо, создавший модели, и Джейсон Коатс, ответственный за физику модификации) постарались воссоздать эти машины из серии Need for Speed, и на наш взгляд, им это неплохо удалось. Машины выглядят просто идеально, а звук удивительно хорош для мода, поэтому обязательно попробуйте их, они прекрасно дополнят игру.

Assetto Corsa Legends (две части)

Seat Leon TCR UK car 2018 mod

Это, несомненно, одна из лучших модификаций для Assetto Corsa, последняя версия и ранее великолепного мода, Seat Leon Eurocup 2014. Он был еще сильнее улучшен, а также были добавлены новые изображения, новые фары, исправленные стоп-сигналы и многое другое. Версия чемпионата 2014 года ранее использовалась во многих киберспортивных соревнованиях благодаря своей великолепной физике, в разработке которой принимал участие один из настоящих гонщиков на Leon TCR.

The IER Oreca LMPC & Daytona Prototype

Модификация IER Daytona Prototype в какой-то степени уникальна, потому что для Assetto Corsa не так много модов по тематике Daytona и Indycar. И пусть эти гоночные серии на любителя, этот мод настолько хорош, что вам они обязательно понравятся. Если вы достаточно креативны, то можете устроить межклассовую гонку – в Assetto Corsa такое мало кто пробовал. И это лишь пара причин, почему данныц мод просто необходим хардкорным фанатам Assetto Corsa.

Ginetta G55 GT4 2017

Этот мод заслуживает места в нашем списке уже потому, что машин класса GT4 в Assetto Corsa относительно мало. Несмотря на то, что эта машина относительно медленная, в моде очень здорово реализована потеря сцепления с дорогой на первых градусах скольжения и его дальнейшее брутальное возвращение. Пожалуй, это одна из лучших машин класса GT4 в Assetto Corsa, а качество мода соответствует уровню разработки Kunos. Интерьер выглядит великолепно, кузов машины прекрасно детализирован, изображения в меню тоже классные. Этот мод определенно стоит скачать!

5 лучших модов с трассами

Hockenheimring

Трасса Хоккенхайма полюбилась очень многим, потому что она лучше всего подходит популярному классу машин 92′ DTM. В данном моде у трассы есть четыре разных варианта: вариант для Гран-при, вариант для национальных соревнований, и два укороченных варианта Short1 и Short2. На трассе 27 боксов, поэтому вы можете расположить на стартовой сетке целую кучу машин, здесь трехмерная трава и прекрасно прорисованное дорожное покрытие с отметинами от шин и ямками, которые можно почувствовать через руль с активной обратной связью.

Zolder Racetrack

Еще одна классическая трасса серии DTM, но в целом это просто хорошая трасса для не очень мощных машин. Мы имеем в виду GT4, GT3 и DTM. Дорожное покрытие снова выглядит здорово, а еще здесь совершенно невероятное количество боксов – 43. Один из игроков проехал по этой трассе на своем Mercedes-Benz 190 Evo II не один час, и пришел к выводу, что она сильно недооценена. Над модом проведена огромная работа, и она не получила должного признания.

Donington Park

В последние пару лет эта трасса все чаще появляется в гоночных симуляторах. Донингтон-Парк – классическая трасса «Формулы-1» времен Айртона Сенны. Может быть, вы помните, как в 1993 году он ракетой обошел всех на первом круге и взял первое место. Кроме того, эта трасса очень качественно исполнена, у нее есть два варианта, для Гран-при и национальных соревнований. Модификации уже больше 3 лет, так что наиболее существенные глюки и багги уде были исправлены. Она выглядит как настоящая трасса от Kunos и на наш взгляд, проходить мимо нее не стоит.

Okayama International Circuit.

Трасса Okayama International Circuit – пожалуй, одна из лучших трасс для машин серии GT, а более короткая Okayama Piper Curcuit лучше подойдет для машин меньшей мощности, таких как Seat Leon TCR или Ginetta G55. Об этой трассе нельзя сказать ничего плохого, ее создатель в 2016 году не смог найти хороший мод с трассой Окаямы и решил сделать его сам. В итоге получилась модификация очень высокого качества, с точным воспроизведением перепадов высот и прекрасным покрытием. Обязательный трек для всех виртуальных гонщиков.

Feldberg Ring

Трасса Feldberg Ring поистине уникальна, она старается воссоздать одну из тех старых довоенных трасс, где не заботились о безопасности, практичности и благоразумии, мешающих страсти к гонкам. Она расположена в Германии и проходит через маленькую деревушку. Если у вас есть хороший руль с обратной связью, вы можете почувствовать всю неустойчивость положения на булыжной мостовой.

Оставшаяся часть трека кажется старшим братом Нюрбургринга, и эти американские горки отлично подходят для действительно классических машин. Трасса удивительно освежает, и больше об этом шедевре модификации просто нечего сказать. Благодаря качественной работе Fat-Alfie мы получили возможность наслаждаться этой трассой в Assetto Corsa. Все лучшее в виртуальных гонках.

Assetto Corsa Content Manager

Assetto Corsa Content Manager – модификация, которую стоит скачать немедленно. Она целиком заменяет пользовательский интерфейс Assetto Corsa на более плавный, быстрый и простой в использовании. Здесь множество классных и новых функций, наилучшая из которых – возможность сохранять пользовательские настройки. Об этом менеджере контента можно написать еще много, так что лучше посмотрите видео.

Читайте также:  Все название феррари машины

Надеемся, вы нашли для себя несколько новых модов. По возможности поблагодарите их авторов, чтобы показать, как сообществу важна их усердная работа. А мы хотели бы поблагодарить Криса Хайеса и пользователя CrannyKart, вдохновивших написание этой статьи.

Источник

Дополнительный контент

Для запуска требуется Steam-версия игры Assetto Corsa.

Купить Japanese Pack

Купить Assetto Corsa Ultimate Edition

Информация о дополнении

Welcome to the JAPANESE PACK, the newest add-on content pack available for ASSETTO CORSA, featuring all-new cars chosen by our community.
Directly from the very best of the Japanese Domestic Market (JDM), Assetto Corsa proudly presents the Japanese Pack, introducing seven new cars in a total of twelve versions, creating the perfect mix of vehicles of different classes, types and ages, ready to satisfy the taste of Assetto Corsa fans!
The development team has worked incredibly closely with car manufacturer with the aim to reproduce each car in all their detail, as well as the heritage, atmosphere and thrilling driving experience that only this combination of car models can guarantee.

– Features Mazda MX-5 2015
– Features Mazda MX-5 CUP
– Features Mazda RX-7 Spirit R + tuned version
– Features Toyota Supra MK IV + time attack and Drift version
– Features Toyota AE86 Trueno + tuned and Drift version
– Features Nissan 370Z NISMO
– Features Nissan GT-R R34 Skyline V-Spec

Mazda MX-5 2016 and MX-5 CUP
The Mazda MX-5 Miata is famous to be a highly capable racing platform; it is known as the best-selling roadster in the world, and some even claim that this model is the most road-raced car world-wide. Mazda seems to agree, so starting in 2016, there will be multiple Mazda Global MX-5 Cup series around the world, all using the same 4th-generation model.

Mazda RX-7 Spirit R
The third-generation RX-7, first launched in 1991, has a particularly distinctive exterior design. Its lightweight, compact and high-output rotary engine enables the driver to feel its superb driving pleasure. Epitomizing Mazda’s spirit of sports cars, the RX-7 won popularity among customers since its 1978 launch. The production of the latest RX-7 model (FD-3S) came to an end in August 2002.
The Spirit R series is available in three models: the Type-A, a two-seater with a five-speed manual transmission; the Type-B, a four-seater with a five-speed manual transmission; and the Type-C, a four-seater with a four-speed automatic transmission. All three models are equipped with common interior and exterior features, such as BBS-manufactured 17-inch wheels, red brake calipers, and interior panels with a special soft coating, while each model shows off distinctive equipment to make a difference from the other. The Type-A Spirit R is a two-seater model fitted with Recaro-made exclusive red full bucket seats. These lightweight seats reduce the overall chassis weight of the vehicle by approximately 10 kg. Braking performance is enhanced through the use of large drilled ventilated disk brakes for all four wheels and high-rigidity stainless mesh brake hoses. The Type-A Spirit R model is the ultimate RX-7, boasting the most outstanding driving performance in its history.

Nissan 370Z NISMO 2016
Although it has now been 45 years since the arrival of the original 240Z, its influence remains strong in the sports car world and in the design of the current-generation 370Z Coupé. The iconic shape, formed by the combination of a short wheelbase, wide track, low centre of gravity and a fluid silhouette, is as instantly recognizable today as it was in 1970.
Even more than the racing-inspired aerodynamic body and driver-oriented cockpit-style interior, at its core the NISMO is all about performance. To that end, the 370Z NISMO includes a potent 350-horsepower 3.7-liter DOHC V6 engine with Variable Valve Event and Lift Control (VVEL).
The 370Z NISMO’s enhanced engine power and acceleration is provided through the use of an exclusive H-configured exhaust system design and muffler tuning, along with optimized ECM (Engine Control Module) calibration, to help create 18 horsepower more than a standard 370Z. Torque is rated at 276 lb-ft.

Nissan GT-R R34 Skyline V-Spec
1999 saw the introduction of the new Skyline R34 GT-R, with a wealth of history behind it and an enviable reputation to live up to. A ‘super-evolution’ of the model it replaced, the R34 GT-R is more advanced in every respect. Its body is stiffer and its aerodynamics package is further refined, and the V-spec features front and rear carbon-fibre diffusers under the car, and dual-wing adjustable aerofoil on the boot lid. Among the many technical refinements under the bonnet are twin ceramic intercooled turbochargers, which effectively eliminate turbo lag. There is also more torque and better power delivery.
A six-speed Getrag transmission delivers the engine’s output to the wheels. Improvements had been made to the ATTESA four-wheel drive system, which features E-TS, or Electronic Torque Split. This gives the driver the entertainment of a 100 percent rear-wheel drive car, together with the traction and safety of a 50:50 four-wheel drive system when conditions demand it. This is further backed up by ‘intelligent’ electronic limited-slip differential. Refinements to the Super HICAS rear-wheel steer system include an electronic yaw-rate Feedback Control System for even more precise control of the rear wheels in extreme situations.
Quicker turbo response was achieved through the use of new turbochargers. Power is fed through a new six-speed close ratio Getrag gearbox. The basic engine goes back some nine years and was first developed for racing applications. In racing specification the engine comfortably produces upwards of 507bhp.

Toyota AE86
The AE86 generation of the Toyota Sprinter Trueno is a small, lightweight coupe or hatchback introduced by Toyota in 1983. In classic Toyota code, the ‘A’ represents the engine that came in the car (4A series), ‘E’ represents the Corolla, ‘8’ represents the fifth generation (E80 series), while ‘6’ represents the variation within this generation.
Even after production of the car was discontinued in 1987, many privateer teams kept on racing the AE86, and it is still a popular choice today for rallying and club races.
Part of the continued appeal of the AE86 for motorsports is its rear-drive configuration, a feature not available in most new lightweight coupes.

Toyota Supra MK IV
In 1979, the Supra’s 2.6-liter inline-six cylinder engine was the first Toyota production engine to be equipped with electronic fuel injection. The Supra was available with both manual and automatic transmission, and came standard with 4-wheel-independent suspension and 4-wheel disk brakes.
With the exception of minor styling updates, the next major change occurred in 1993, when the Supra entered the realm of supercars. Available in both turbo and non-turbo guise, the new Supra was a radical departure from Supras of old. Performance was now the name of the game, and many weight-saving measures were employed – Toyota went so far as to equip the vehicle with hollow carpet fibres and make the rear spoiler (optional on turbo models) hollow.
The Turbo model was hailed by all major magazines as a true world-beater. With 280hp, the vehicle was capable of 0-100 km/h sprints in under 5 seconds, and carried on to an electronically-limited top speed of 250 km/h. This was the highest level of performance, and the strongest commitment to performance, Toyota had ever placed in one vehicle.

Читайте также:  Глина для машины что это

Системные требования

END-USER LICENSE AGREEMENT (EULA)

This is a legal agreement between you (“LICENSEE”) and KUNOS Simulazioni Srl, Campagnano di Roma (RM), Italy. BY OPENING THE SOFTWARE

PACKAGE, CLICKING ON THE “ACCEPT” BUTTON OF ANY ELECTRONIC VERSION OF THIS END USER LICENSE AGREEMENT (“AGREEMENT”) OR ACCESSING OR
INSTALLING THE SOFTWARE, YOU ACKNOWLEDGE THAT YOU HAVE READ THE AGREEMENT, UNDERSTAND IT AND AGREE TO BE BOUND BY ITS TERMS AND
CONDITIONS. If you do not agree to the terms of this AGREEMENT, promptly click on the “Decline” Button and cease all further access to
or use of the SOFTWARE made available by KUNOS Simulazioni.

Definitions. For purposes of this AGREEMENT: (i) “DOCUMENTATION” means any (if any) and all written technical documentation furnished
to LICENSEE during the term of this AGREEMENT that relates to the SOFTWARE; and (ii) “SOFTWARE” means the KUNOS Simulazioni driver
software made available for download by KUNOS Simulazioni to LICENSEE under the terms and conditions of this AGREEMENT.
License. Subject to the terms and conditions of this AGREEMENT, KUNOS SImulazioni grants to LICENSEE the non-exclusive, non-
transferable, personal, revocable right to install and use the SOFTWARE on one single personal computer. Any other use is forbidden
without prior written consent of KUNOS Simulazioni: in particular but not limited to the unauthorised lease or rental, public use or other display, e.g. in schools or universities, duplication, multiple installations or overwriting.

Restrictions. The SOFTWARE is protected by copyright and trademark laws. It is intended solely for private use. KUNOS Simulazioni does not transfer any right of ownership to LICENSEE; the SOFTWARE is licensed not sold. LICENSEE may not use, disclose, modify, reproduce or distribute the SOFTWARE except as expressly permitted in this AGREEMENT. No license is granted to LICENSEE in any human
readable code of the SOFTWARE (source code). LICENSEE may not remove, efface or otherwise obscure any proprietary notices, labels, or marks on the SOFTWARE or DOCUMENTATION. LICENSEE agrees that each copy of the SOFTWARE and DOCUMENTATION will include reproductions of
all proprietary notices, labels or marks included therein. KUNOS Simulazioni retains all right, title and interest in and to the SOFTWARE. ALL RIGHTS NOT EXPRESSLY GRANTED HEREIN ARE RESERVED BY KUNOS Simulazioni.

If the SOFTWARE gives the LICENSEE the possibility of printing pictures containing KUNOS Simulazioni registered trademark images, this AGREEMENT will only permit you to print these on paper and to use these computer printouts for your personal, non-commercial and non-governmental use (you are not permitted, for instance, to publicly display or sell these images), provided that you comply with all copyright advice contained in the images generated by the SOFTWARE.

Security Copy. This SOFTWARE may not be stored in whole or partially for commercial or private use as security or backup copy, or for

archiving purposes under any circumstance, unless otherwise stated by law.
No Support. Nothing in this AGREEMENT shall obligate KUNOS Simulazioni to provide any support for the SOFTWARE including without limitation any obligation to correct any defects or provide any updates to the SOFTWARE to LICENSEE.
Trademarks. This AGREEMENT does not give you any rights whatsoever in connection with trademarks belonging to KUNOS Simulazioni or its licensors.
No Warranty / Disclaimer. TO THE MAXIMUM EXTENT PERMITTED BY LAW, THE SOFTWARE AND ALL DOCUMENTATION AND ANY (IF ANY) SUPPORT SERVICES
RELATED TO THE SOFTWARE OR DOCUMENTATION ARE PROVIDED “AS IS” AND WITH ALL FAULTS AND KUNOS Simulazioni MAKES NO PROMISES,
REPRESENTATIONS OR WARRANTIES, EITHER EXPRESS, IMPLIED, STATUTORY, OR OTHERWISE, WITH RESPECT TO THE SOFTWARE, DOCUMENTATION OR SUPPORT SERVICES, INCLUDING ITS CONDITION, ITS CONFORMITY TO ANY REPRESENTATION OR DESCRIPTION, OR THE EXISTENCE OF ANY LATENT OR PATENT

DEFECTS, AND KUNOS Simulazioni SPECIFICALLY DISCLAIMS ALL IMPLIED (IF ANY) WARRANTIES OF TITLE, MERCHANTABILITY, NONINFRINGEMENT,
FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE, LACK OF VIRUSES, ACCURACY OR COMPLETENESS, QUIET ENJOYMENT, QUIET POSSESSION OR CORRESPONDENCE TO
DESCRIPTION. THE ENTIRE RISK ARISING OUT OF USE OR PERFORMANCE OF THE SOFTWARE, DOCUMENTATION OR SUPPORT SERVICES LIES WITH LICENSEE.
Exclusion of Incidental, Consequential and Certain Other Damages. TO THE MAXIMUM EXTENT PERMITTED BY LAW, IN NO EVENT SHALL KUNOS Simulazioni OR ITS SUPPLIERS BE LIABLE FOR CONSEQUENTIAL, INCIDENTAL, SPECIAL, INDIRECT, OR EXEMPLARY DAMAGES WHATSOEVER ARISING OUT OF

OR IN ANY WAY RELATING TO THIS AGREEMENT OR LICENSEE’S USE OF OR INABILITY TO USE THE SOFTWARE, DOCUMENTATION OR SUPPORT SERVICES, OR
THE PROVISION OR FAILURE TO PROVIDE SUPPORT SERVICES, INCLUDING BUT NOT LIMITED TO LOST PROFITS, LOSS OF CONFIDENTIAL OR OTHER
INFORMATION, BUSINESS INTERRUPTION, PERSONAL INJURY, LOSS OF PRIVACY, FAILURE TO MEET ANY DUTY (INCLUDING OF GOOD FAITH OR REASONABLE
CARE), NEGLIGENCE, COSTS OF PROCUREMENT OF SUBSTITUTE GOODS OR SERVICES, OR ANY OTHER CLAIM FOR PECUNIARY OR OTHER LOSS WHATSOEVER, OR
FOR ANY CLAIM OR DEMAND AGAINST YOU BY ANY OTHER PARTY, EVEN IF KUNOS Simulazioni HAS BEEN ADVISED OF THE POSSIBILITY OF SUCH DAMAGES.
THESE LIMITATIONS SHALL APPLY NOTWITHSTANDING ANY FAILURE OF ESSENTIAL PURPOSE OF ANY LIMITED REMEDY.
Confidentiality. “Confidential Information” means any trade secrets, confidential data, or other confidential information relating to
or used in the SOFTWARE. LICENSEE shall not use or disclose Confidential Information except as expressly permitted hereunder and shall
use all reasonable efforts to protect the confidentiality thereof. LICENSEE agrees and acknowledges that the structure, sequence and
organization of the SOFTWARE are the valuable trade secrets of KUNOS Simulazioni, and thus constitute Confidential Information under
this AGREEMENT.

Читайте также:  Аккумуляторные поломоечные машины для склада

Term and Termination. This AGREEMENT is valid until terminated by one of the contracted parties. You can cancel this licence at any
time, by returning the software to KUNOS Simulazioni or by destroying the SOFTWARE all associated documentation as well as all copies
and installed software, regardless of whether they were created in accordance with the terms of this AGREEMENT. This AGREEMENT will be
terminated immediately without any notification by KUNOS Simulazioni, if you fail to abide by the terms of this AGREEMENT. In this
case, you are obliged to destroy all copies of the SOFTWARE.
Non-Assignability. LICENSEE may not sell, transfer, assign or subcontract any right or obligation set forth in this AGREEMENT without

the prior written consent of KUNOS Simulazioni. Any act in derogation of the foregoing shall be null and void.
Miscellaneous. KUNOS Simulazioni and LICENSEE are independent contractors. This is the entire AGREEMENT between the parties relating to the subject matter hereof, supersedes any and all prior proposals, agreements and representations between the parties, whether written or oral, and no waiver, modification or amendment of the AGREEMENT shall be valid unless in writing signed by each party. The waiver of a breach of any term hereof shall in no way be construed as a waiver of any other term or breach hereof. If any provision of this AGREEMENT shall be held by a court of competent jurisdiction to be contrary to law, the remaining provisions of this AGREEMENT shall remain in full force and effect.

Governing Law and Jurisdiction. Any dispute arising out of or in connection with this AGREEMENT and all matters or issues collateral
hereto shall be governed by the laws of Italy, with the exclusion of conflict of law rules. Any dispute in connection with the
AGREEMENT shall be referred to the Ordinary Court of Roma (Italy).

ASSETTO CORSA (R) KUNOS Simulazioni Srl – 2010-2020

MULTIPLAYER. This software contains features that allow you to play the software with other players over a network or the Internet (Multiplayer Play). By using such features or otherwise engaging in Multiplayer mode, you agree that KUNOS Simulazioni may generate, store and transmit certain information that identifies your computer to other computers for purposes of Multiplayer mode and during the whole time you are engaged in Multiplayer mode. You agree that Multiplayer mode is not supervised or otherwise under the control of KUNOS Simulazioni. You acknowledge and agree that KUNOS Simulazioni has no control over or responsibility for your experience while
engaged in Multiplayer Play, or any content or other information or data you may create, encounter or receive, including chat, while
you are engaged in Multiplayer Play. You acknowledge and agree that Multiplayer mode may not be consistently available or operate error
free, and that Multiplayer mode may be discontinued by KUNOS Simulazioni at any time without notice to you.
You acknowledge and agree that you have no expectation of privacy regarding communications you make in the Game, whether through
private in-Game messaging, during chat, or in chat rooms. You should not provide private information to any other player in the Game.
KUNOS Simulazioni shall not be responsible for the consequences of any such disclosure by you.
You may encounter and converse with people who are rude, offensive, belligerent, and who may use indecent, obscene, and/or threatening
or harassing language while using this software. KUNOS Simulazioni does not guarantee that you will not encounter behavior of others
that you may view as insulting, demeaning, offensive, threatening or harassing. You assume all risk associated with using this
software, and KUNOS Simulazioni assumes no responsibility for the conduct of any other players, and shall not be liable to you or any
other person for their conduct.
You further agree that in the event of a failure in the Game, the System and/or the Software, KUNOS Simulazioni may provide crashlog
information in order to review analyze and provide reports on such information to determine the cause or correction of the failure.

(R) 2010-2020 KUNOS Simulazioni Srl. Developed by KUNOS Simulazioni Srl. The “AC” logo is a registered trademark of KUNOS Simulazioni Srl. Manufacturers, cars, names, brands and associated imagery featured in this game in some cases include trademarks and/or copyrighted materials of their respective owners. All rights reserved.

Источник

Assetto corsa/Drift workshop [Online Simulator]

Оттачивайте мастерство на наших серверах, посещайте ивенты, участвуйте в соревнованиях, выложитесь на полную и покажите всем и самому себе на что вы способны. И никто вам не запрещает при этом просто получать удовольствие 🙂

С нашей стороны мы готовы предложить вам:
● Качественные моды автомобилей, созданных по реальным данным, при участии настоящих пилотов и людей имеющих опыт в реальных заездах
● Сервера с лучшими треками со всего мира
● Консультацию и помощь любому, кто пожелает присоединиться к нашему сообществу
● Регулярное проведение конкурсов, ивентов и соревнований
● И просто приятную компанию любителей управляемого заноса и дрифт культуры в целом 😉

В названии всех наших серверов содержится фраза “Drift Workshop”. Легче всего найти сервер по ключевому слову work. ====================================
Куда устанавливать скачанные моды?

В папку с установленной игрой \Steam\SteamApps\ common\assettocorsa\content\cars или tracks
====================================
Можно ли играть на простом руле 90 градусов, геймпаде, клавиатуре или мышке?

Можно, но крайне нежелательно. Управление в Assetto Corsa максимально приближено к реальному. Стали бы вы управлять реальным автомобилем на мышке?
====================================
Настройка руля для дрифта

Если у вас есть что-то крайне интересное и вам не терпится этим поделиться со всеми, вы можете Предложить новость, нажав соответствующую кнопку немного ниже. Постарайтесь максимально аккуратно и красиво оформить ваш пост, если хотите, чтобы он прошел модерацию.
Посты с вопросами по игре, организации группы и технических проблемах автоматически будут удаляться. Для эт

Источник

Интересные факты и лайфхаки